TRÖTT!

Usch vad jag är trött idag, hatar tisdagsträningarna. Är riktigt trött på det nu....men det är ju inte så lång tid kvar av säsongen, bara en månad.
Ikväll blir det spinning, det var ett tag sen. Hoppas dom har bra musik, annars blir det så trist.

På fredag är det inflyttningsfest hos Tilde, hoppas att grannarna inte kommer och klagar den här gången. jag tycker att vi ska gå till värmlands, vore skoj ju. Har inte vart där på evigheter.....minst ett år sen, kanske två till och med. Jag röstar på köttmarknaden, har iofs aldrig riktigt fattat det där. Visst är det köttmarknad på värmlands, men det är det väl på alla ställen....eller?

Ska gå och starta min körning nu!

Hej svejs!


Kommentarer
emmlan

jag håller med! alla ställen är ju köttmarknad ju! he he =)

2008-02-13 @ 19:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0