Värmlands!

Yes då har man vart på värmlands igen då! Var kul......vilka minnen man har därifrån. Vi var väl där varje fredag ett i nåt år. Allt var sig likt, samma vakter oxå. Måste gå dit igen å dra med oss ollie, anni och alla andra. Sjukt god drink drack vi, en riktig chokladdrink, vi skulle ju kolla vad det var i men vi glömde det. Så bara drinken gör ju att vi måste gå dit igen.
Efter värmlands drog de andra på efterfest men jag, karin, kamph gick till max istället. Åh vad gott det var.....fyllematen är nästan det bästa som finns!
Hemma hos Tilde var det trevligt, hon hade fixat lite gott å äta!! Som tur var kom ingen granne och klagade. Tror vi ganska lugna ändå.
Skulle ju ha tagit kort igår men jag orkade inte ta fram kameran....

Ikväll blir det melodifestival....hmmm, lyssnade på låtarna förut och tyvärr är det väl carola som vinner. Vem som helst får vinna men inte hon. Ja ja vi får väl se hur det går. Var nog lite bättre låtar den här gången än förra lördagen iaf. Vill att det ska va den stora finalen snart för det betyder räkfrossa!!!!!


Tror jag måste gå till ica och handla lite nu.....jag är hungrig!!


Kommentarer
Tildus

Räkfrossa! Räkfrossa! Räkfrossa! Räkfrossa! Räkfrossa! Räkfrossa! Med betoning på FROSSA!

2008-02-16 @ 16:01:44
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0