Äntligen torsdag!

skönt att det äntligen är torsdag! Idag börjar handbolls-EM...ska bli jättekul å kolla faktiskt, som tur är har vi ingen träning ikväll! Ska bli otroligt skönt att inte ha nåt att göra ikväll, Har tränat alla andra dagar den här veckan så jag känner mig sliten i kroppen och i huvudet. Har mycket på jobbet just nu oxå. Så ikväll ska jag inte göra mycket. Måste iofs på stan en sväng efter jobbet, sen kanske dte är på tiden att städa lite.....

På lördag är det handbollsfest, har lite att fixa inför det också. Imorgon ska vi åka och handla all mat. Svårt att veta hur mycket man ska köpa, som tur är har jag med mig en dietist och en kostekonom...hehe, så det kan ju inte gå fel!

Nä, nu ska jag sätta fart!



Kommentarer
HannaJ

Haha... snacka om väl färspänt =)

2008-01-17 @ 22:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0