handboll, handboll...

Ligger och slappar framför tvn nu, fick på tv4 sport och där var det handboll minsann.  Dom visade em-finalen 2002 mellan Sverige-Tyskland......oj oj oj, vilka minnen. Var ju nämligen å kollade på den matchen. Har aldrig vart med om bättre stämning. Globen var helt fullsatt....får rysningar när jag tänker på det. Var ju en sån spännande match, som dom dessutom vann. Mina gamla lagkompisar såg jag oxå på tvn när dom filmade publiken. Om man vet exakt vart jag sitter så kan man se mig men inte annars....haha!

Mycket handboll nu, var ju landskamp i fredags. Sverige vann, matchen var inte så spännande men det var kul å se! Störde mig på alla personer som var med och fixade hela grejen, dom trodde ju att dom var viktigast i hela världen och alla andra var skit.... "Rotation ungdomar, rotation"....så lät det när vi skulle hänga av oss jackorna. Var i VIP-rummet, och herregud vad hemskt om vip-personerna skulle se oss.... Dessutom är jag ingen ungdom....jävla kärring....

Är väl lika bra jag fortsätter med handbollen. Vi hade match idag, och vi vann!! Gött som fan!! Var en viktig match då vi hade lika många poäng som motståndarna!!

4 träningar har jag gjort den här veckan...bra jobbat! Imorn ska jag på vattengympa. Har aldrig varit på det så det ska bli kul. Mindre kul att sätta på sig bikinin.....usch det är lika hemskt varje gång.

I fredags var det ju fest....oj oj oj....vilken fest. Vi skyndade oss hem till mig efter matchen. Jag kände mig stressade så man kan väl säga att jag hällde i mig en massa alkohol. Usch, inte bra....Ärligt talat minns ja inte cykelturen till BJ. Kommer ihåg kön å när vi kom in. Sen är vissa delar lite suddigt, fast en del kommer jag ihåg väldigt bra oxå. Som vanligt strosade jag omkring själv på krogen, hade säkert kul.... När jag skulle hämta jackan så var jag helt säker på att jag haft på mig en tröja och att den nu var borta. Självklart låg tröjan kvar hemma....  Usch, det låter verkligen som om jag hade noll koll. Men i dimman hade jag ändå det, mer eller mindre och kvällen/natten blev ju riktigt trevlig!

Imorn är det dags för jobb igen....jag vill va ledig. Vi diskuterade lite på jobbet förra veckan. De flesta är nog ganska trötta och skulle hemskt gärna vilja va lediga. Så det visade sig att dom flesta av oss hade funderat på hur man skulle få lite calicivirus i sig så man kunde va hemma ett tag. Dessvärre är ju proverna ganska äckliga....haha....man gör det ju inte men visst har man tänkt tanken att det skulle va himla skönt att få va lite sjuk. Jag har inte vart borta från jobbet en enda dag....får ångest om ja inte går till jobbet, då ska jag va riktigt sjuk, riktigt hög feber eller nån kräksjuka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0