Jobbig förlust

Vi förlorade igår, med ett mål.....riktigt jobbigt var det faktiskt. Jävla helvetes skit..... Vet inte vad som gick så fel. Försvaret var ju kanonbra så där finns inget att klaga på. I anfall vet ja inte vad vi håller på med. Alla försökte men det gick inte. trist att vi haft så få träningar och inte så många som vart där heller. Eller iaf inte alla som spelar ihop på samma träning. Men det är väl bara att glömma detta och vinna resten! Tydligen har vi match på lördag.....hade jag inte en aning om. Det kan bli så att jag måste stå.....Hjälp!!!

Fick nån smäll på höften igår så jag kan inte gå normalt idag. trampade snett gjorde också, attans.

Imorgon kommer nog david å hälsar på en sväng, han behövde en sängplats! På fredag är jag ledig så då ska jag å sarah kolla resor!!!

Hoppas att mitt kontokort kommer snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0