landskamp idag

Idag är jag ledig och det är underbart!!!! Igår var det så himla segt på jobbet, inget var kul och jag var på dåligt humör. Har egentligen en massa grejer som jag borde fixa på jobbet, men man hinner inte riktigt....

Dessvärre är det fortfarande ingen sol här. Den tittade fram lite igår men då satt man ju inspärrad på jobbet så det hjälpte inte speciellt mycket. Riktigt ruggigt väder här, det regnar och blåser. Har precis varit å klippt mig, klippte bara topparna så det var inget speciellt. Måste färga nån dag, det ser hemskt ut. Får bli rött ännu en gång, sen kanske det är dags att byta. Man måste ju byta hårfärg ett par gånger per år iaf!

Än så länge har jag tränat två gånger den här veckan, men ska snart möta sarah vid gymmet så då blir det tre. Sen har vi match på söndag så 4 gånger blir det den här veckan. Det är jag nöjd med!!!

Ikväll är det landskamp!!! Ska bli jättekul att se dom faktiskt. Har så dålig koll på handbollen nu för tiden, dom är ju inte lika bra nu som förr. EM börjar väl om nån vecka eller så, hoppas att allt visas på tvn!

Semester har jag önskat sista april, så nu är dte bara att hålla tummarna. Eller jag tänker va ledig då, punkt slut. 

Efter landskampen blir dte utgång ikväll, är riktigt sugen. Tilde och jag ska leta hockeyrumpor....haha, får väl se hur det går!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0