Stegräknare!

Yes idag har vi fått våra stegräknare på jobbet. i ska ju gå till Paris. Tycker det är rätt kul och vill hemskt gärna vinna tävlingen men jag antar att jag kommer bli ganska trött på den efter ett tag. Vi har även en sida vi kan logga in på och där finns det ett viktminskningsprogram. Har kikat lite, verkar rätt bra faktiskt frågan är ju om jag har ork att lägga ner mig. Ser man resultat snabbt är det ju lättare att fortsätta annars blir det värre. Men jag får väl ge det ett försök. Vi har bildat ett lag på jobbe så vi får peppa varandra.

Snart är det dags för match, har vart lite nervös idag faktiskt men dte ska bli riktigt kul å spela! Har lyckats lura ner Anna med pojkvän till hallen, hehe. Har lovat dom att den här gången ska dom få känna på bollen, med klister!!

Nu ska jag slänga i mig lite mat!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0