Tequila!

Jag är verkligen urkass på att skriva just nu. Har inte haft nån ork helt enkelt.  I veckan har det mest vart jobb och handboll....då menar jag inte att jag tränat utan på tvn. Är ju handbolls-EM. Gått bra för Sverige, femma eller sexa kommer dom bli. Bra jobbat, dom är på väg uppåt tror jag!!

På jobbet har det vart mycket, en del sjuka och bortresta. Dessutom är vi tvugna att jobba med en manodepressiv person....det är iaf vad vi tror att hon är. Inte helt lätt kan jag säga. Hon är hur stressad som helst, man får akta sig i korridoren för hon kan springa in i en. Man får räkna med inget svar alls eller ett otrevligt svar om man frågar henne nåt. Dessutom frågar hon 500 frågor, vill inte ha hjälp, försvinner då och då och vi vet inte vart hon är. På eftermiddagen visar det sig att hon knappt hunnit med nåt av det hon skulle på dagen så då får vi andra fixa det åt henne. Så det har inte vart helt lätt. Hon passar inte in hos oss, vi som haft en sån bra grupp med bra samarbete.

Min egen träning har gått åt skogen den här veckan. Har inte haft ork....har typ somnat så fort ja satt mig ner. Desutom var jag ju tvungen att se handbollen. På tisdag har vi match, en mycket viktig och svår enligt mig, Jag hoppas verkligen vi vinner, jag ska kämpa tills ja spyr.

Förra helgen hade vi lagfest, konstig fest då dom flesta var under 18 och fick inte dricka. men jag tycker det var jättetrevligt ändå. Bilder kommer så fort jag fått dom från sarah. Jag, Sarah å Jöns hade ju handlat maten till festen...kan ju säga att det blev lite fel....haha! Var hur mycket som helst kvar. Så jag hade mat i flera dagar.

Ikväll är det dags för fest! Ska till Frida och Sandra på förfest, ska bli kul å se hur dom bor! Jag och Anna ska äntligen ha våran tequilakväll! Dom brukar bli lyckade!

Nu ska jag kila iväg till gymmet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0