tequila=farligt

Nu har jag hämtat mig efter tequilan.....det tog ett tag! Förfesten var hemma hos Frida och Sandra....jättefint hade dom!! Det blev en del singstar, och som vanligt börjar man ganska tyst sen tar man i mer och mer tills man skriker. Det är ju helt tydligt att jag kan verkligen inte sjunga.

jag å anna sjunger

Tequilan var god men vi kom väl fram till att den andra vi brukar ha är lite bättre. Självklart har vi kanel å apelsin!!

jag å tequilan

Var riktigt effektiv i lördags! hann städa lite, var på stan en snabbis. Shoppade det jag hade på mig. Bra pris på allt, kjol 49 kr, top 49 kr, skor 49 kr, bh 49 kr.....bra va!!! Efter stan var jag på gymmet å tränade, sen solade jag. Sen hem till handbollen på tvn.... sen var det dags att fixa sig för för fest.....åt å handlade gjorde jag oxå!
jag igen

Frida                   karin
  


Mmmmmm
jag och anna

Snygga brudar!
karin, jag, anna

Sara, jag å Karin!
sara, jag, karin

Blev saluhallen, och jag min klantskalle tappade plånboken. Eller egentligen hade jag bara tagit fram den å lagt den i cykelkorgen medan jag låste cykeln. Det var bara det att jag lämnade kvar plånboken där. Så jag fick ringa och spärra kortet.... Usch vilken ångest jag hade. Men jag blev iaf med in på saluhallen, var ju inte så mycket mer jag kunde göra. var väl bara jag å Anna som gick in....de andra kom inte in...haha. Hade jättekul där inne, tiden gick så fort! Hur som helst, plånboken var iaf kvar i cykelkorgen när jag hämtade den nästa dag. Så himla skönt, måste ju fortfarande vänta på kortet men det är inte hela världen.

 På krogen

Idag var det mycket på jobbet, kom så himla mycket prover. Alltid så stressigt vid lunch. Sov när jag kom hem, lite för länge kanske så jag är inte speciellt trött nu.

Imorn är det match, viktig viktig match.....vill så gärna vinna!!!

Natti natti!


Kommentarer
emmlan

diggar tungbilden på dej alltså...he he!

2008-01-29 @ 13:55:53
Y

Tack, jag vet att jag är het...:)

2008-01-29 @ 17:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0