Vart är solen??

Ärligt talat så tror jag snart att solen har slocknat. Det är så himla mörkt hela tiden, jag blir knäpp på det. Känner mig trött hela tiden. tack och lov att jag måste ta mig upp till jobbet annars hade jag legat i sängen hela dagarna. Kommer inte ihåg när jag såg solen senast, tror inte jag minns ens hur den ser ut...

Nu har jag försökt börja mitt nya liv. Än så länge går det väl bra, men har ju bara gått ett par dagar så. Godis får jag endast äta på lördagar, träna 3-4 gånger i veckan, ingen snabbmat men nån gång är okej på en månad. snart börjar ju "gå till Paris projektet" på jobbet så då ska jag gå en massa med min stegräknare!
Det var handbollsträning igår, en jobbig en men det är bra så att man kommer igång igen!!
 
Drack en ny coca cola för några dagar sen, eller den är iaf ny för mig. Det var med körsbärssmak! Det passade mig utmärkt då jag älskar körsbär!! Så den smakade ungefär som mina körsbärsdrinkar fast utan alkohol då.

På fredag är det landskamp!! och jag är ledig och ska hinna med en massa har jag tänkt. Ska se om det finns nån klipptid, sen måste jag fixa lite på stan, träna vill jag hinna med och kanske sola. Klockan fem är det samling för oss som ska jobba i fyrishov, matchen börjar sju! Efter matchen blir det full fart hem till mig, där vi ska ha en kort liten förfest. Sedan blir det utgång till BJ. Låter som en kanondag tycker jag! Ska bara hinna med allt, skulle vilja ha lite sovmorgon oxå...ja ja det hinns nog!


Nu ska jag jobba, måste skicka ut lite herpessvar!



Kommentarer
Sandra

Hej hej! Vart och vad pluggar du till?
Kram Sandra

2008-01-09 @ 12:27:54
URL: http://gudis.blogg.se
emmlan

idag är solen här!! =)

2008-01-11 @ 10:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0