Vattenjympa....

Har vart på vatten jympa ikväll. Det var väl sådär. Kom fram till att jag tycker inte om badhus... Dels för att dte känns som skola, men mest för att jag hatar golvet. Massa äckliga fötter som springer omkring, massa hår, alldeles blött och usch nej....
Men själva jympan var inte så rolig. Dels fattade jag inte allt så jag gjorde väl lite fel. Jag tyckte inte det var speciellt jobbigt. Vattnet var inte så djupt så för mig som är ganska lång blev dte konstigt. Man vill ju va under vattnet med större delen av kroppen...svårt att göra böjda knän när man redan står helt böjd...ja ja, jag kanske bara gjorde fel. Sarah tyckte inte heller det var speciellt kul, vi ville bara hem. Men jag har iaf rört på mig ikväll, det är bra!!

Här är vi några i laget från landskampen i fredags. Visst ser vi viktiga ut.
en del i laget

Tilde, Sarah, Stina
tilde, sarah, stina

Här är dom, landslaget!
landslaget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0