Äta äta äta och lite fest!

Det blev lugnt midsommarfirande igår. Var hemma hos Emmeli och såg på film och lagde mat. Vi åt fläskfile med fetaost i, med sallad och bröd till. Riktigt gott var det! Vi såg på vantage point, den var bra, spännande men det var lite för mycket biljakt ett tag.

Idag blir det grillning här hemma. Ikväll ska jag till stan på nån fest, ska bli skoj. Får se vart vi hamnar ikväll.
Imorgon är det dags för Uppsala igen, skulle hellre vilja va kvar här ett tag till. Men det är ju bara en månad kvar tills semestern!

Blir mycket mat den här helgen. Har ätit massa rabarberpaj och jordgubbar. Rabarberpaj är nog nästan min favorit, det och blåbär. Efter den här helgen passar det bra att mitt nya liv ska börja på måndag!

Nu ska jag ska klart på DH. Finns en jättebra sida där typ alla serier finns, kan va lite dålig kvalite på en del men det funkar.

www.surfthechannel.com




Kommentarer
Heléne

Y!!

Du som har koll, hur faen ändrar man sin bakgrund???

2008-06-21 @ 22:26:50
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Heléne

Y!!

Du som har koll, hur faen ändrar man sin bakgrund???

2008-06-21 @ 22:26:51
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0