Badat

Jobbar på provmottagningen idag, rätt slött....men ganska skönt! Måste ju spana på den otroligt fina killen som kommer med prover ibland!

I fredags var  jag på bryggan. Var nära att jag inte följde med, magen var hima konstig men det ordnade upp sig. Var kul på bryggan men tycker det är  lite överskattat. Jättetrevligt om man går dit och käkar men vill man dansa så är det dåliga dansgolv. Det var rätt lugnt men det blev ändå maxmat och efterfest. Det enda vi prata om på efterfesten var om hans lampa som man kunde ändra färg på.....kul.....

I lördags  åkte jag med Karin och Johan till Länna, till en badplats. Lännabadet kanske?  Och tro det eller ej men jag hoppade i. Jag kunde knappt andas för att det var så kallt. Men nu är det gjort, jag har badat i maj!!

I lördagskväll var det party! Förfest hos Sarah med picknick! Jättemysigt! Jag,Sarah och Lotta gick till BJ. Tycker om BJ, bra drag. Mycket bättre på sommrarna när uteserveringen är öppen. Sarah och jag var iaf kvar tills det stängde!

I söndags var jag inte på topp, slöade mest hemma och satt ute och läste lite!

Igår sov jag helt sjukt mycket.....kanske somnade vid sex och vaknade igen vid nio. Usch så får ja inte göra

Idag ska jag förmodligen till floggan, måste hälsa på Ronnie innan han åker hem till Åland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0