Blä för sj

Resan hem till Karlstad började sådär kan man väl säga. SJ var som vanligt försenade..... Är dom någonsin i tid? Hur som helst så förstörde det en del för mig. Jag hade tänkt handla lite mat och tidning på centralen men det sket sig. Istället fick jag ta en springtur till spår elva. Dessutom fick jag sitta hungrig hela vägen hem. Jag hade bara 30 kr löst, för det fick jag en liten liten smörgås....och inget att dricka.
Tur att jag hade datorn med mig, satt och lyssnade på en ljudbok fast jag vet inte vad den handlade om. Jag tror jag sov mest.
Nu är jag mätt efter att ha slängt i mig en hög smörgåsar!

Åkte igenom Karlstad på vägen mot Forshaga, å vad jag tycker om uteserveringar. Det är fullt av dem här! Me like! Läste för länge sen att Karlstad var Sveriges krogtätaste stad, stämmer det fortfarande??

Läser alltid tidningen när jag kommer hem men idag var det inte skoj. Varför har nwt alltid en massa ormbilder?? Jag fick kasta iväg tidningen illa kvickt. Usch och fy för ormbilder!!!
Jag läste en rolig sak i tidningen också, det blir en hamnfestival i år, precis när jag har semester! Tror det blir en bra semester. Hoppas på fint väder men regnar det kan jag alltid sitta inne och kolla på OS.

För övrigt tycker jag det var skit att Sverige förlorade ikväll. Vet iofs inte om dom spelade bra eller dåligt men det är skit ändå. Dags att byta förbundskapten nu??

Undrar vad jag ska hitta på imorgon? Promenad på byn kanske, kan ju hända att nåt har förändrats. En tur till stan?? Vi får se helt enkelt, mest vill jag bara slappa i några dagar!

Natti natti!


Kommentarer
Heléne

ah, you are in the village.

Välkommen hem!

o trevlig midsommar!!

2008-06-19 @ 12:42:59
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Y

Yes!! Tackar tackar! och trevlig midsommar du med!

2008-06-19 @ 12:45:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0