Ljusare!

Ja då var håret fixat. Det är fortfarande ganska rött, den färgen sitter stenhårt men det är ljusare än förut. Jag är nöjd, tycker det är kul att byta färg. Fast jag tror ändå att jag passar bäst i lite mörkare men det var ju så länge sen jag var ljus.

Var hos Karin en sväng idag. Stackars henne hon gör så jobbiga/roliga saker nu när hon är gravid. Tycker alla är gravida nu för tiden, det kryllar av tjocka magar på stan.

Fick mitt I.d smink igår, verkar bra men jag saknar en borste så det ska inhandlas!

Nu orkar jag inte vara vaken längre, God natt!





Kommentarer
T.H

när man har fixat håret så måste det ju upp bilder............

2008-06-25 @ 21:57:29
ylva

Jag vet, jag ska....var bara så trött igår så ja orka inte.

2008-06-26 @ 07:27:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0