Midsommar!!!

Då var det midsommar igen. Tiden går så fort. Blir nog en lugn helg för mig. Idag blir det lite middag här hemma sen ska jag till Emmeli. Blir slapping där också. Imorn ska vi på nån fest....vet inte när, var, hur än men det löser sig!!!



Bild från midsommar förra året. Här håller dom på å reser stången i gropen.


Jag fastnade på tradera igår. Letade om det fanns lonely planet för en billig peng men det gjorde det inte. Kan ju va bra och ha i höst. Hittade däremot lite annat. Köpte ett minne till kameran, 1gb. Kan vara bra att ha i höst, har tänkt fota som en galning! Köpte även smink, I.d. Bare minerals foundation. Har hört att det ska va bra. Blev billigare än att köpa det i affären!!

Men nu är mina pengar slut så ingen shopping på länge! Punkt slut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0