Ösregn!

Idag har det ösregnat. Var länge sen det öste ner så. Hade regnkappan på mig i morse men blev ganska blöt ändå men överkroppen var någorlunda torr. Tur att man byter kläder när man kommer hit. Mina strumpor är dessvärre blöta, men nu har jag slängt in dom i ett värmeskåp så det ska ordna sig. Ska träna efter jobbet, ska bli skönt. Är rätt pigg idag, det brukar jag inte vara på måndagar. Vaknade till och med före klockan.

Var en jättelugn helg, det var skönt men partytarmen skriker lite. Just nu längtar jag jättemycket till Annas fest på lördag. Ska bli så skoj och jag har nya kläder att ha på mig!!! Var på stan igår, handlade lite nödvändiga saker tex, shampo, balsam, deo, mascara. Tråkiga saker och det kostar. Köpte även två toppar och en klänning på rean. Jättesöt klänning, är kär i den!   
Kollade även på lite reseböcker, lonely planet. Hittade två bra så det får nog bli dom men jag köper på nätet istället. Det var ganska mycket billigare.
Funderar på om jag ska vaccinera mig mot Japansk encefalit eller inte. Till mig sa dom att jag inte behövde men till Sarah sa dom att hon skulle så hon har gjort det. Kollade på nätet, står lite flummigt där också. Verkar som det är vanligt med lite olika bud i den frågan. Jag kanske gör det, verkar ju inte särskilt trevligt att få det där japanska....

Ska göra sista rycket nu....ska gå och kolla min gel nu!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0