Pysslar

Sitter här hemma i Forshaga nu. Det är trist väder för det regnar till och från. Försöker fixa med bloggen lite, inte helt lätt att få det som jag vill och nu är mitt tålamod slut....

Det är himla skönt att få va ledig. Längtar tills semestern men det är över en månad kvar. Nästa vecka ska jag börja mitt nya liv, igen. Ska träna, träna träna för jag känner mig fladdrig. Mitt friskis&svettis-kort  går snart ut och jag ska inte köpa ett nytt. Fast jag har ju mitt träningskort på jobbet dessutom har friskis & svettis gratisjympa i parken. Jag hoppas på att handbollen börjar tidigt i augusti men än så länge har vi nog ingen tränare. Hoppas vi får en!

På onsdag ska jag äntligen fixa till håret, just nu är det orange. Det blir värre dag för dag. Hoppas dom kan fixa till det. Kan ju lika gärna bli orange den här gången också. En sak som är säker är att det kommer svida i plånboken, aj aj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0