Sagan om ringen

Det har varit ännu en seg dag på jobbet. Är så trist när man inte har nåt att göra. Kanske händer det mer i morgon? Blir en lyxdag imorn. Fika med smörgås på morgonen, vi ska ut å käka lunch på east, jordgubbar med glass på eftermiddagen, Gött!!!
Var duktig och tränade idag, det var skönt men det är lite segt och ta sig dit. Bra att vi är några på jobbet som tränar där!

Har inget planerat i helgen, rätt skönt faktiskt. Får se vad som händer!

Sitter och kollar på sagan om ringen nu....jag har ju inte sett dom filmerna....skäms. Får se vad jag tycker om den, troligtvis har jag slocknat innan den är slut.

Fick lite bilder från Anna från en av våra utgångar, här är dom!

Jag!


Annas bror, jag och sarah


Jag och Thea


En glad Sarah


Ja såhär ser vi ut på dansgolvet...


Lotta, jag och Sarah



Reklamen är slut, bäst att återgå till tvn!

God Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0