Sex and the city!

Var och såg satc igår och oj oj oj vad bra den var! Den var rätt sorglig, hade tårar i ögonen i stort sett hela tiden men det slutade lyckligt tillslut. Den innehöll även en hel del skratt, en bra film helt enkelt. Tur att jag har den hemma så jag kan se den om och om igen!

Idag har jag vart rätt duktig tycker jag. Har städat undan en massa, slängt hur mycket papper som helst och rensat bort en del kläder. Men nu ser det förjävligt ut här så nu måste jag plocka reda på allt....tur att jag inte har nåt speciellt för mig ikväll!

Försöker buda hem en mp3, eller mp4 eller vad fasen det heter. Kom på att jag måste ha det i höst på resan, en med mycket minne. Annars kommer Sarah slå ihjäl mig om hon måste lyssna på mitt pladder hela tiden.

I morgon blir det nog en tur på stan och en långpromenad kanske?

Ett sött hjärta i drinken.


Kommentarer
Tildus

jag skulle nog säga att sarah är den pratiga..

2008-06-28 @ 18:26:43
URL: http://tildenises.blogg.se/
Y

Kanske det, vilket som så är det bra å ha. Pratar hon för mycket stoppar jag väl in lurarna i henne istället.

2008-06-28 @ 18:33:37
Tildus

106 kr styck.. jorå.. vad gör man inte för ett hjärta.

2008-06-29 @ 16:02:19
URL: http://tildenises.blogg.se/
y

Dyrt, men inte jag som betalade!

2008-06-29 @ 18:17:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0