Snart några dagar ledigt!

Har fastnat framför datorn, försöker ändra om bloggen lite, kanske kan den bli lite roligare? Slog på tvn, på femman är det nåt onaniprogram. Hmm, vad ska man säga? Att det finns sådana skolor. Kvinnorna är verkligen okunniga, en trodde att det var från urinröret hennes dotter hade kommit??? Ja, vad ska man säga....

Om ett dygn sitter jag förhoppningsvis i bilen på väg till Forshaga. Har inte köpt nån biljett än, förhoppningsvis lyckas jag buda in den på tradera. Jag vill bara åka hem nu. Tyvärr missar jag fotbollen om jag åker imorn, men jag överlever nog.


Kommentarer
vem?

saknar fortfarande bilderna.....

2008-06-17 @ 23:42:36
Ylva

Haha, bilderna på dej menar du....ta dte lugnt det kommer. Ska bara smygfota dej in action!

2008-06-18 @ 00:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0