Sovdags!

Tränat idag, var väl sådär kul. Springa på löpbandet var skönt, var ett tag sen jag sprang. På fredag har jag bokat in spinning, sen borde jag träna en gång till i helgen. Får se hur det blir med det.

Jobbet var trist idag, var så himla lugnt. Ingen hade nåt att göra.  Och den snygga killen missade jag. Haha, man blir knäpp när man bara jobbar med kärringar. Lite blandat skulle absolut va bättre.
På måndag ska vi ut och käka igen med jobbet, grekiskt den här gången. Älskar grekmat!

Hoppas Karin kommer förbi imorn, vill se bilden och veta vad det blir!!

Såg att det är rea på HM, tror jag ska leta efter lite fynd. Kom på nu att jag måste beställa linser, gör det på en gång!!

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0