The notebook

Har nyss kommit hem från Ronnie, lite sent kanske. Hälsade på honom i flogsta, mitt gamla hem. Är inte så att jag skulle flytta tillbaks dit nu men jag längtar tillbaks till tiden som var. Har haft det så sjukt roligt i min korridor, dessutom bodde väldigt många från klassen i husen brevid. Blir avundsjuk på alla som precis har flyttat hit och börjat plugga. Dom har en rolig tid framför sig. Alltid jobbigt att inse att en viss tid har passerat och det  kommer aldrig gå tillbaks, men det är väl så det ska vara.

Ronnie å jag kollade på film....The notebook. Varför har jag inte sett den tidigare? Vilken fin snyftisfilm. Den ska jag ladda hem, den måste jag se igen. Hade kunnat grina mig igenom hela filmen, riktigt fin var den. Hoppas på att nån gång få uppleva samma sak....
Hellen, du har säkert sett den men om inte så måste du se den. Känns helt klart som en Hellenfilm!

Imorgon ska jag träna, har jag tänkt iaf. Ska nog gå till friskhuset, ska fixa kort där. Friskis och svettis närmast mig har stängt hela sommaren pga renovering.

Nu är det 4 juni så ett stort grattis till min barndomsvän Samantha!!!! Så tråkigt att jag inte kan vara med på hennes 25-årsfest. Vi får fira när jag kommer hem nästa gång!!!

Nu måste jag sova!!



Kommentarer
Heléne

Hellenfilm.. jag vet.. Inte helt otippat som sagt!!
jag har hyrt den 3 gångr i tron att jag inte sett den. o när jag satt på dvdn så ser jag ju att denna har jag sett.
finns bättre.. men ja, visst
e den bra! (är mer dragen till historian som speglas på baksidan än filmen.. eftersom jag ju hyrt den 3 ggr.. :D)

2008-06-04 @ 17:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0