Uttråkad!

Jag är uttråkad. Det måste hända nåt snart, inte bara att jag hittar på nåt en dag utan nåt större. En förändring av nåt slag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska iaf resa i höst....det känns bra, väldigt bra. Får fundera ut nåt.

Skulle vilja åka hem i helgen, skulle ha varit perfekt. Dels har Samantha kalas och jag skulle kunna åka bil med karin och Johan. Men jag jobbar ju lördag, och ingen vill byta. Jävla skit!

Träning idag, har ingen större lust men har sagt till Maria att hon får dra med mig.

Kanske kommer den snygga killen snart? Karins tips var "ta honom i hissen"....nja....


Kommentarer
sam

Jag tyckte att det var såååååååååå kul att du skulle komma så kan du inte =( snyft !!!/sam

2008-06-04 @ 13:27:16
Y

Jag vet, jag vill komma!! Skit att jag skulle jobba just den här helgen. Ingen vill ju byta.
Perfekt väder för grillfest! Men vi får som sagt fira när jag har semester!!
Hälsa familjen, Kram!

2008-06-04 @ 13:44:24
Anonym

När man är uttråkad kan man alltid flytta..

TIll värmland! Värmland är ju sååå spännande...................................................................................................................................................

2008-06-04 @ 22:24:18
Y

Ja ganska faktiskt, tycker jag.

2008-06-04 @ 23:18:26
Heléne

jag menade det faktiskt! :)
Så tänk tanken. fler än en gång!

2008-06-05 @ 00:55:49
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Y

Haha, jag ska. Men först tar jag resan. Kanske får en uppenbarelse där och vet exakt vad jag vill.

2008-06-05 @ 08:59:31
Heléne

Förmodligen får du mer reslust.
När du avklarat alla resorna kommer du på: Nu längtar jag hem. Till mina rötter. TIll Heléne.
*asgarvar*
O då flyttar du.
Samtidigt är jag klar med skolan. Och får jobb. I Norrland. Och flyttar.

Livet i ett nötskal!
Men du är vi ev på ställen vi trivs. Det är det viktigaste.

Att vara där man vill!

Så ta livet som det kommer och gör det som känns rätt.
O ha en lovely tripp.

2008-06-05 @ 11:03:05
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Y

Haha, ja så kanske det blir. Vill du bli norrlänning på heltid? Massa snö? mörkt? Ingen härlig värmländska?

2008-06-05 @ 12:15:17
Heléne

jag tänkte mest söka om det finns jobb.

Och hamnar då några mil närmare levisia.

Sen kommer jag hem igen såklart!!

I värmland ska mina kids växa upp! =)

2008-06-05 @ 21:12:33
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0