Vardag igen

Då är man tillbaks i vardagen igen. Var väldigt skönt att få några dagar ledigt! I lördags var jag med Emmeli på fest. Var mest ikeafolk där men det gick ju bra det med! Vi gick till månen men det var inte alls mycket folk där. Typ tomt när vi kom men det droppade in en del tillslut. Tänkte att jag skulle ta en massa kort men jag orkade inte, som vanligt. Väntar på att jag ska få Emmelis kort! Tog bara ett kort, på en drink jag fick. Bartendern gjorde ett så fint hjärta på ytan.

Var inte speciellt kul att åka tåg i söndags men det var i tid iaf. Satt i djurvagnen så det fanns en del söta katter att kolla på!

På fredag blir det bio, sex and the city!! Är så sugen på att se den. Emmeli hade den på datorn så jag brände den, med andra ord har jag den hemma och det är väldigt lockande att sätta igång den. men jag ska se den på bio.

Var och vaccinerade mig igår, är lite öm i armen idag. Nu känns resan lite närmare....sakta men säkert....

Ska träna idag, ska ju börja mitt nya liv nu...får se om det funkar den här gången!

Fika!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0