Äta, äta lite till, äta ännu mera....

Nu är jag hemma i Forshaga å slappar, behöver verkligen vila upp mig. På jobbet i torsdags var det kaos. Som vanligt händer allt när vi är dåligt med folk. Nån blir sjuk, det kommer akuta grejer mm. Men jag lyckades ändå smita iväg lite tidigare.
Gick ganska fort att åka hem för en gångs skull. Sarah å jag satt å kollade på Gossip girl. Vad skulle jag göra utan min dator??

Långfredagen kan man sammanfatta med ett ord....Mat! Jag åt och åt hela dagen, först på ett ställe, sen vidare till nästa så nu behöver jag inte äta på en vecka. Usch, känner mig riktigt otränad just nu. Känns som om det var evigheter sen jag rörde på mig. Nästa vecka ska jag sätta fart igen. Jag har tänkt försöka med 2 styrkepass och två andra pass varje vecka.

Måste ju ta och gratulera helltons damlag som vann tvåan och går nu upp i ettan. Kul tycker jag! Hade väl hellre sett att bruks eller f-haga kommit med ett superlag men det är kul ändå. Behövs ett bra handbollslag i Värmland! Skulle va kul å se dom spela...hmm, det får nog bli nästa vår då...

Snart är det nog dags att äta igen....herregud jag sprängs snart. Sen bär det av mot stan. Ska köpa en extern hårddisk, handla vin och så ska jag plocka upp Emmeli när hon slutat jobba. Ikväll blir det partaj!!


Kommentarer
Viika

Glad Påsk! :D

2008-03-22 @ 11:57:51
URL: http://viika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0