Det går segt

Det går så fruktansvärt segt idag. Jag har vart här i ca 1 ½ timme, men det känns som en hel dag. Kul dag.....
Kanske man kan smita lite tidigare idag...vid fyra iaf, skulle va skönt. Vill hem och sova innan det är träning.
Inte speciellt många handbollsträningar kvar och bara två matcher kvar. Blir min sista match på länge, nästa gång jag spelar kanske blir i januari?

Nu är allt klart, jag är ledig på valborg! Har bara flyttat en ledig dag så jag slapp ta en semesterdag!! Ska bli så kul med valborg, årets största och bästa partydag! Så Emmeli se till och kom hit då. Du kommer inte ångra dej. Du hade ju så trevligt sist du var här...:)

Fika nu kanske?


Kommentarer
emmlan

ja, jag borde se till att boka biljett faktiskt...för jag tackade nej til en jobbdag de där dagarna så...så det är väl bara en ticket som saknas...;-)

2008-03-04 @ 10:10:16
Y

Ja!!! Boka NU!!!!
då blir den billigare!! Åh vad roligt! Jag vill börja planera nu, men det är väl kanske lite tidigt för det...

2008-03-04 @ 12:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0