Fröken duktig!

I fredags var jag på fest hos Karin. Var inte alls sugen egentligen, ont i huvudet hade jag också. Efter nåt glas vin så hade huvudvärken i stort sett försvunnit. Det blev iaf jättetrevligt! Vi gick till saluhallen, till korridoren. Var mycket ´folk, lite för mycket faktiskt. Blev så himla varmt och svettigt.
Jag hade ju sagt innan att jag skulle ta det lugnt och gå hem tidigt för det var ju trots allt match på lördagen. Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska ta det lugnt? Har jag någonsin gjort det? Har jag gått hem först nån gång? Svaret är nej det har aldrig hänt. Men i fredags hände det! Jag tog det lugnt och gick hem superdupertidigt. Jag, Karin och Johan gick och åt istället. Det var sjukt gott! Sen cyklade jag hem och hällde i mig vatten och sov. Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt.
På väg ut från saluhallen träffade jag Sandra som jag bodde i korridor med. Det var flera år sen jag såg henne. Jättekul å träffa henne igen, hon var sig lik!!

Tilde var het i fredags
jag å tilde

Karin
karin

Karin och Frida
karin å frida

Tilde och jag igen!
tilde å jag

Matchen i lördags vann vi!!! Vi fick väldigt kort uppvärmning för vi körde vilse, så Sussie får aldrig mer läsa kartan.....
Kände mig lite seg på matchen, men man behövde inte riktigt ta i allt man hade heller.
På kvällen var det mys hos Tilde. Jag gosade nog ihjäl hennes katt tror jag, lever hon?? God pizza smällde vi oss!! Självklart kollade vi på melodifestivalen. Jag är ganska säker på att Perrelli kommer vinna allt, låten var bra faktiskt. Sjukt trimmad kropp hade hon, sån vill jag ha....

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, det behövdes! På eftermiddagen var det fika hos Kamph som har fyllt år! Sjukt goda grejer hon bjöd på! Hembakat är det bästa som finns!!
Efter fikat åkte jag iväg på spinning!! Det tog emot att åka dit, men jag gjorde det!! Så duktigt av mig!!

Nu blir det slappa framför tvn resten av kvällen!!!


Kommentarer
Tildus

har min näsa typ växt en dec sen den gick av??

2008-03-03 @ 18:56:24
URL: http://tildenises.blogg.se
Y

Nej det tycker jag inte. du får lägga upp före och efterbilder.

2008-03-04 @ 09:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0