Lite bättre......

Ny vecka igen och helgen har vart sådär kan man säga. I fredags gick jag ju hem och sov hela kvällen. vaknade med huvudvärk i lördags, men kände mig ändå lite bättre. Tog mig ut på stan men då började jag känna mig konstig igen. Så svårt att förklara vad jag menar med konstig, men det är inte som jag borde må iaf. Hittade inget kul på stan heller.
Tack och lov gick det konstiga över men huvudvärken satt kvar. Tabletter hjälper typ inte. Märkte att jag har ganska ont i axlar, nacka så kanske kommer huvudvärken från det.
Vi skulle ju iväg och spela match. Det gick åt skogen kan man säga. Vi förlorade, vet inte varför för det kändes som om vi var bättre egentligen. Min egen insats var långt ifrån strålande, kände mig mest förvirrad. och det stramade i axlarna. vet inte varför jag har så iont där. kan ju få det från jobbet men jag tyckte förra veckan var lugn. Alltså inte så mycket enformigt. Kanske går jag och spänner mig hela tiden men det känns inte så . Känner mig inte stressad eller så....

På kvällen var det ju meningen att det skulle bli fest men det blev så lugnt så lugnt för mig. hade alldeles för ont i huvudet. Det sprängde verkligen. Men vi var iaf hemma hos karin och åt tacos.....kanongott! tack Karin för att du lagade mat åt oss!
Sarah och Tilde gick ut, jag gick hem och sov. Vet inte när jag vaknade men jag sov väldigt länge, för att va mig iaf. Och i stort sett hela dagen igår tillbringade jag i sängen förutom när jag var tvungen att åka till Sävja. Skulle ju sitta i sekretariatet på en herrmatch. men jag hade iaf inte så ont i huvudet igår.

Just nu har jag inte heller direkt ont, men jag känner att den kan komma snabbt. Det finns där i bakgrunden på nåt vis. Så idag vill jag helst ha tyst omkring mig. jag ska försöka få tag på en sjukgymnast idag så dom kan kolla mina axlar. usch jag får alltid ont i ryggen, spelar ingen roll om jag sitter eller står, eller går i slutändan så får jag alltid ont.

Nu ska jag jobba...lugnt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0