Påsk snart?

God morgon!

I helgen spelade vi sista matchen och vi vann!!! Nu dröjer det ett tag tills jag får spela. Vi hade spelarmöte igår och kom fram till att försäsong ska vi ha, och den börjar i maj. tycker det är bra men vi får se hur mycket jag är med. Det där med att springa på hårt underlag funkar inte för mina fötter. men jag har ju mitt gymkort så jag får väl hänga där.

För övrigt var helgen lugn. Var ganska skönt för efter matchen och under matchen hade jag huvudvärk. Det var räkfrossa hemma hos Karin, självklart var dte lika gott som vanligt!! Och jag tycker rätt låt vann!

idag ska jag till sjukgymnasten. Får se vad hon säger om min rygg den här gången. Försöker tänka på det men det är så lätt att man glömmer...

Imorgon ska Sarah färga mitt hår! Blir samma som vanligt, kan inte byta riktigt än men i maj blir det nog ett byte!

Längtar till torsdag för då ska jag åka hem! Fredagen är fullbokad men annars ser det lugnt ut, partaj på lördag såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0