Påskparty!

Igår var det påskafton. Hände inget speciellt på dagen. Var i stan, eller på bergvik och handlade lite. Plockade upp Emmeli när hon slutade och sen var det dags för fest!

Emmeli och jag började hemma hos henne. Sen knallade vi över gatan till nästa förfest, var där en liten sväng. Karin, Johan och hans bror Erik kom också. Dom hade vart å kollat på hockeyn, Färjestad vann!!!
Sen gick vi vidare till nästa fest, kom ett litet snäpp närmare stan för varje fest! Var riktigt trevligt faktiskt! Några bilder har jag inte, min kamera fick inte plats i väskan och Emmeli glömde sin på en av förfesterna.

När förfestandet var slut gick vi till blue moon. Eller jag och Emmeli gjorde det. Dom andra tyckte kön var för långoch det var kallt. Jag stod på listen så jag å emmeli gick före kön. Gött! Så borde det alltid vara!!!

Det var dock en stor besvikelse igår. Vi hade laddat för att träffa våran vän "stången" och dansa lite, ta kort, som vi alltid gör. Vi närmade oss stången men då är det några vakter som plockar bort den, tror det satt löst eller nåt. Så tyvärr, inga stångbilder den här gången.
Bra stämning var det på schlagergolvet, när  dom spelade färjestadslåtar!! Kan det bli bättre, nej jag tror inte det!

Jahopp, vad ska man hitta på nu då.....äta lite kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0