Påskstrejk?

Nu mår jag mycket bättre faktiskt. Vet inte vad min kropp höll på med, nån slags påskstrejk kanske. Nu vill jag ha påsk för jag vill åka hem!!!!

Precis kommit hem från träningen, bara en kvar nu sen gäller det att ta sig till gymmet själv. Usch det tycker jag blir svårt. Måste ha nåt som gör att jag får lite ångest om jag inte går annars blir det lätt att jag skiter i det.

Mina chokladbollar var uppskattade på jobbet, kanske ska baka till varje möte. Tycker det är kul att baka men det är ju inte så nyttigt att äta alla kakorna själv...

Jag är kanonsugen på fest. Dels för att jag inte vart ute eller lugn senaste tiden, jag mår bra, det är ingen stressig match på lördag, det är räkor och melodifestival.....tycker det låter som ett kanonupplägg, men det tycker tydligen ingen annan....haha. Så det får väl bli lugnt då.
Emmeli- Jag plockar massor med pensionärspoäng.....haha, hur många har du?? KOmmer va laddad för fest när ja kommer hem. Fast jag brukar ju alltid va ganska lyrisk där hemma...

För övrigt kommer Emmeli hit på valborg!!! Gôrskôj ska dä bli!! Kul att gå på galopp med nån som aldrig varit på det förut. Det är helt klart det roligaste på hela dagen!!!!

Nu ska jag slänga i mig nåt ätbart, sen blir det sova!!!

Natti natti!





Kommentarer
emmlan

Ja jag kommer va hur förvirrad som helst jag...men det ska bli skoj o spännande! O såna där poäng som du pratar om...näe, såna kan jag inte ens stava till faktiskt!...he he...;-)

2008-03-12 @ 09:18:06
Y

Ta det lugnt Em.....vi ska planera allt!! Hoppas det blir fint väder, allt utom regn är bra, eller inte snö kanske.
Det var ganska svårt att stava faktiskt, helt ärligt var jag tvungen att slå upp det och kolla!

2008-03-12 @ 10:13:44
Heléne

snart är det påsk! skönt o komma hem till röttera ett ta? :)kramen

2008-03-13 @ 18:01:39
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0