Sista matchen på väldigt länge....

Idag är det sista matchen, jättetrist. Jag kommer ju inte spela förän efter jul nästa år. Det är ju en halv evighet dit. Tyvärr måste jag kanske stå en liten stund idag. Skulle ju helst slippa....

Var hos sjukgymnasten i tisdags. Det gick väl bra, hon hittade vad som var fel iaf. Jag belastar fel del av ryggen/nacken/axlarna....en alldeles för liten del. Så jag ska tänka på min hållning, spänna magen och göra en del övningar, tänka på hur jag sitter på jobbet och styrketräna. Så det är väl bara att göra det då.....vill inte få en puckelrygg...

Idag är det räkfrossa hos karin, ska bli trevligt. Om det blir utgång får vi se. Var sugen på fest i början av veckan sen blev jag så trött å sliten. Att det är påsk snart är riktigt skönt. Skulle va skönt att va student ibland. Skulle jag bli student igen så skulle jag nog uppskatta all tid mer. Hade mer frihet då och ville man skita i nåt så kunde man göra det. Det valet finns inte riktigt nu.....även om jag iofs inte sket i pluggandet så hade jag valet iaf. Nu får man längta efter dom 5 veckorna man har ledigt per år.....inge mer.... Man har alltid tagit för givet förut att man ärledig nån vecka vid påsk, nån vid jul osv....men nu måste man ta semesterdagar och då får man mindre ledigt på sommaren. Ja det är inte lätt, och såhär ska det vara resten av livet. Ibland undrar jag om det verkligen är såhär man ska ha det resten av livet?

Nu ska jag fixa iordning lite här, käka och kanske hinna ut på stan innan det är dags för samling!!! Nu jävlar ska vi vinna!!!!


Kommentarer
tildus

jag njuter.. hela tiden... jag vet hur det var att jobba i somras.. det var HEMSKT.. jag vill inte börja jobba.. plugga jämt.. vi syns snart... jag är hungrig som fan.

2008-03-15 @ 17:07:03
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0