Sjuk?

Usch jag mår inge bra.... Har ont i huvudet. Det har jag iofs haft till och från i en vecka men idag hade jag ont när ja vaknade. På jobbet var jag helt död.....Jessica undrade varför jag såg så risig ut...haha!
När jag kom hem gick jag å la mig, sov i några timmar. Det känns som om jag är på väg att bli sjuk, emn jag känner mig inte förkyld i övrigt. Lite ont  i örat bara. Är fruktansvärt stel i nacke och axlar, skulle behöva massage. Tror jag ska fixa det!

Vill verkligen inte va sjuk, vi har ju match imorn..... Tror jag ska lägga mig  nu och hoppas på att jag vaknar frisk och kry imorgon!

God natt!



Kommentarer
KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:31:15
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0