@ work

Sitter på jobbet nu, ska snart käka! Lite segt att jobba idag men det är ganska skönt att va här på lördagar. Det är så lugnt, inga personer i vägen, jag kan göra precis som jag vill! är i stort sett klar med det jag måste göra. Vill gå lite tidigare så jag hinner hem och vila lite innan det är dags för kalas!
Den här veckan har vart slitig, skönt att den är över!

Hann iaf med en träning den här veckan. var på spinning i torsdags. Känns att man inte tränat på nästan 2 veckor. Rumpan skumpa så, tror den har hoppat ner minst en decimeter.... Skulle vilja spela lite handboll, det är ju så långt kvar till det börjar igen.
Ja just det....jag och Tilde har en handbollsfest för klubben att planera. Lite jobbigt, men man måste väl ta tag i det nu.

Igår var jag och Karin hemma hos Anna, i hennes nya lägenhet! Jättefin var den! Jag vill oxå ha.....men men det är ju ingen ide nu. Inte innan jag reser, och hur det ser ut efter resan har jag ingen aning om så köpa nåt nu är en dum idé.
Hur som helst så skulle vi se på film men vi orkade inte koncentrera oss så vi kollade på lets dance istället.

Idag är det vaginans dag hörde jag på radion. Finns dagar för allt nu för tiden. Nåja, nån som ska fira?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0