Ingen strejk för mig...

God morgon! Jag var så nära att få strejka men nu är det ju över. Hade vart skoj att strejka iaf en dag. Jag tycker dom skulle ha tackat nej till budet, var ju inte direkt nåt kanonavtal.....

Igår var vi ute och käkade med jobbet, på Amazing Thai. Oj oj oj vad gott det var jag åt tills jag nästan sprack. Anledningen till att vi var ute var för att Ingrid ska sluta hos oss, Jättetrist!

Idag har jag bestämt mig för att va frisk. Jag ska träna, minns knappt när jag gjorde det senast. Jag har vart på två handbollsträningar i maj, ja det är allt. Cyklade till jobbet idag, kändes lite jobbigt i bröstet så vi får väl se hur det går. Men jag prövar. På gymnasiet hade jag ofta ont i halsen, och det satt alltid i nån månad eller mer. Det blev varken bättre eller sämre av att jag tränade. Oftast blev det faktiskt bättre så jag hoppas på det  nu.

I helgen blir det full fart. Ska med Sarah och Malin till bryggan på fredag, ett nytt försök att komma in. Får se hur lång kön är den här gången. På lördag är det fest hos Sarah och BJ senare. Tror inte nån annan vill till BJ, förutom Sarah då. Men dit ska vi, var så länge sen. Platina har jag tröttnat lite på fast dom har mysig uteservering.

Back to work!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0