Jobbar

Jaha, då var man frisk igen då. Skulle vilja va sjuk några dagar till, det var ju så skönt att va hemma. Halsen är inte lika äcklig längre, fick ju penicillin i måndags. Feber har jag inte haft sen i måndags morse.
Jag som hade tänk träna som fan den här veckan, men det sket sig kan man säga. Nu försvinner alla muskler jag hade....

På lördag är det fest, maskeradfest. Lite panik har jag, kläderna är inte klara och jag måste sy. Jag kan inte sy, jag vet inte hur man gör. Vart börjar man...haha, undrar hur jag kommer se ut. Har iaf sytt fast lite paljetter, nu ska kjolgrejen fixas. Så ikväll blir det sykväll framför tvn. Det ska nog ordna sig, Karin får komma och hjälpa mig. Dessutom vet jag inte om hatten och handskarna kommer fram i tid. Dom sa att det borde hinna fram innan lördag. Om de inte hinner komma får jag riktig panik.

Nu har jag iaf kommit fram till Paris, i gåtävlingen. Mitt nya mål är nu Rom. Men det är långt dit så det kommer jag inte hinna fram till på¨3 månader.

Nu är det nog dags för fika. Måste ta det lite lugnt, jag har ju trots allt varit sjuk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0