Kattvakt!

Yes nu är jag kattvakt, åt Tildes katt. Så här är dte full fart. Hon väckte mig nån gång i natt men jag somnade om ganska fort, sen har hon legat brevid min kudde!

Idag är det jättefint väder!!! Ska ut och lägga mig i solen, ska bara till stan å handla lite först. Måste köpa strumpbyxor tills ikväll, helst nät men vi får se vad som finns. Jag vill helst inte se ut som en kassler....

Kläderna till ikväll är klara, blev väl ok. Kjolen är lite ful på ett ställe men det kanske inte gör så mycket, den glittrar iaf. Hatten är lite stor, kanske kan lägga i nåt i den. Det löser sig säkert. Skulle ha valt Sarahs figur i stället (pulp fiction), hon har lite skönare kläder....stor skjorta, tights och platta skor medan jag ska ha en tight body.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0