Malins 25-årsfest!

I lördags var det ju kalas, Malin har ju blivit hela 25 år! Temat var film, Malin hade gett oss några filmer att välja på. Tycker det var ganska många som var dåliga på att klä ut sig. Men festen var riktigt skoj!! Hon hade fixat väldigt mycket. Massa god mat, gjort text till alla låtarna, gett uppdrag mm...
Hennes mamma+man och väninna var serveringspersonal, hur bra som helst. Var bara att räcka upp handen så fick man påfyllning, kan ju säga att jag räckte upp handen ett antal gånger.

Vet inte vad jag ska skriva så jag tror bilderna får tala för sig själva!

Jag och Sarah innan festen. Sarahs peruk var riktigt snygg.....eller kanske inte...
jag och sarah

Närbild på mig. Ni ser väl klart och tydligt att jag är Nicole Kidman i Moulin rouge???
jag

Vilken film killen kommer ifrån vet jag inte men de övriga är Bodyguard (whitney och hennes livvakt) och baby från Dirty dancing.

 Sarah och jag! Kvällen började med fördrink på gården!

 Grease och Top gun!

 Top Gun-killarna. De är för övrigt ifrån England. Var några engelskmän på festen och jäklar vad bäst jag är på engelska efter några glas....

 Hehe, det söta gayparet.....från sagan om ringen.

 En snäll och söt greasetjej, Pulp fiction och bodyguard.

 Thomas med ringen

 Thomas och victor myste...

 Födelsedagsbarnet Malin, här i Sound of music. Duktig var hon som sjöng!!

 Jag och min bordsherre!

 Jag och min bordsherre nr 2. Jag verkar ju ha kul iaf...

 Sarah med bordsherre nr 2

 Tjejerna som tog tag i sjungandet!


Malin och jag. Malin hade två outfits för kvällen, Sound of music och Grease!
malin och jag

Inte en fest utan att jag ska få ett anfall. Här i Victors fina peruk, så skulle jag se ut i blonda lockar.


Fråga mig inte vad jag gör....inte snyggt.


Här anfaller jag väggen med min väska.



Festen började bra för Sarah. Hon snubblade i trappen och kramade räcket hårt. Samtidigt går hon och pratar och låtsas som att ingenting har hänt...haha! Såg så skoj ut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0