Partyhelg!

Usch vad jag är trött. Var fest både fredag och lördag. Var meningen att vi skulle till bryggan i fredags men det var för lång kö. Helt sjukt lång kö. Stället var typ fultt innan dom öppnat. Tilde och jag stod ganska långt bak i kön. Vakten kom och sa att det tar 3-4 timmar för oss att komma in.....och i stort sett alla står kvar. Normala människor borde gå. Vi gick iaf så det blev värmlands istället. Tycket egentligen att det är roligare där så det var kanske lika bra att det var lång kö.
Vi hade skitroligt på värmlands, blev kanske lite mer vin än vad vi hade tänkt.... Så i lördags var jag väldigt bakis. Var inte så skoj att sätta igång igen. Var hemma hos Malin och kollade schlagern ocxh bakade pizza!!! Gick till platina sen, båda var i stort sett nyktra. Kul att man för en gångs skull ser vad dryga alla är. Många konstiga typer finns det.

På torsdag gå jag ut i strejk, om det inte har löst sig tills dess. Tycker det ska bli kul, inte så ofta det händer. Vet inte riktigt vad det är man gör när man strejkar. Så på torsdag klockan tolv släpper jag grejerna och går...


Kommentarer
Heléne

*JEJ* Strejka på!
*HÖGRE LÖN HÖGRE LÖN!*

2008-05-25 @ 17:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0