Redhead

Jag har fortfarande problem med halsen. det försvinner ju aldrig. Börjar bli less nu. Har tagit flera odlingar och jag har ingen normalflora....bara en massa streptokocker, blä!! Jag vill träna, min kondis är helt borta. Jag kommer aldrig orka komma igång igen.

Igår var jag hos frissan, hade tänkt säga bye bye redhead men det blev inte riktigt så. Nästa gång jag färgar håret rött ska  jag tänka en extra gång. Var hos frissan i tre timmar och dom fick kämpa för att få bort färgen. Började med att färga av håret, då blev jag orange och blond i hårbotten. Sen färga dom med en annan färg men dte fastnade inte. De fick färga igen med en lite mörkare brun och det är den jag har nu. Men det är mycket av det röda kvar. Typ som förut fast ljusare och lite mera brunt. Nu måste mitt hår vila en en månad men efter det ska jag tillbaks och förhoppningsvis få det som jag har tänkt mig. Mitt hår känns nästan mer slitet nu än innan jag gick till frissan. Vi får väl se hur detta slutar, kanske blir det  bra i slutändan.

Ikväll kanske det blir bryggan, beror lite på hur jag mår. Har inte bestämt mig än. Imorgon är det eurovision och självklart ska jag kolla. Kanske blir det lite fest också?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0