Sjuk igen

Ja, jag är sjuk igen. Har ju precs avslutat min penicillinkur och så kommer det igen. Tog en odling igen på min hals....grupp C, undrar om det var det sist oxå? Undrar hur resistensen ser ut?
När ska jag kunna börja träna igen? jag känner mig fladdrig...

Igår träffade jag en del från gamla klassen. Vi var och bowlade, jag vann! Sån tur har jag aldrig haft förut. Efter bowlingen gick vi å käkade! Det var riktigt trevligt, kändes inte alls som om det var två år sen vi slutade. Allt var precis som vanligt. Hoppas vi gör om det....gäller ju bara att nån tar tag i det.

Nu är det snart slut på kattvaktandet. Tror Tilde hämtar henne imorn. Trist för hon är en riktgt rolig katt, trots att hon väcker mig ibland.

Tror jag ska ta mig en tur på stan, shoppa mig lycklig....hehe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0