Sjuk

Idag är jag hemma från jobbet. Min hals är äcklig. Var på jobbet igår och tog ett prov så det visade som väntat att jag har en massa streptokocker i min hals. Vet dock inte vilken grupp men det är skit samma. Säkert A...

Just nu har jag inte så mycket ork, men jag mår bättre än vad jag gjorde inatt. Natten var så lång, jag vaknade hela tiden för det var så kallt. Låg insnurrad i två täcken men det var kallt ändå. På jobbet springer dom runt å letar efter en läkare som kan fixa penicillin åt mig men tydligen har alla läkare gått och gömt sig.

Tror jag ska duscha, då kanske jag känner mig lite fräschare!


Kommentarer
Heléne

krya på sig!
o hoppas de hittar en läkare snart åt din hals!

2008-05-05 @ 11:05:08
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com/
Y

Tack! Nu har dom hittat en läkare så jag ska traska iväg till jobbet

2008-05-05 @ 11:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0