Bakis

Fy fan vad ont i huvudet jag har, och illa mår jag. Känns som jag ska spy. Kvällen igår blev inte som planerat..... Det blev fest istället, men det blev ju bra det med. Känns som det var evigheter sen jag var ute....ja det var väl två veckor sen....det är lång tid det... Vi gick till saluhallen, var jättekul förutom en otroligt störd kille, skitjobbig.

Ska ut på stan om en stund och träffa Karin. Vi ska gå och äta nånstans, nation kanske. vart som helst bara dom har nån fet, flottig mat.

Har laddat hem coldplays senaste skiva. Tänkte spara den till resan men nu har jag lyssnat igenom den ett antal gånger....

Gårdagens insikt var att allt kanske inte är så bra på riktigt som det är på pappret....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0