Bara shoppat tråkigt

I helgen har jag mest sprungit runt på stan och shoppat, dock inget speciellt roligt. Var på apoteket med Sarah och shoppade loss på olika tabletter. Så nu hoppas vi att vi klarar oss även om vi får världens diarré. Självklart handlade vi handsprit, kommer nog vara min bästa vän (efter sarah då) på resan. Handlade även tandborste, tandkräm, tamponger och sånt som kanske kan behövas. Skittråkiga grejer helt enkelt. Blev avundsjuk på Karin som köpte en sån mysig tröja och Anna shoppade ju massor. Ja ja, jag får mitt i höst. Köpte solskyddsfaktor 30. Man kanske behöver högre? Men jag hittade inte det. Bara en för barn....äh, vi får köpa det där.

Skrev ihop en packningslista och en att göra lista. Det var en hel del grejer som ska fixas. Måste ta tag i det nu!

I lördags kväll var jag hemma hos Karin. Vi gjorde en tacopaj, och till efterrätt blev det glass.....chokladglass såklart. Såg filmen 21, den var bra!

Har fått låna Karins sjal/kjol eller vad heter det egentligen? En sån där med grejer på som låter, som man knyter runt höfterna. Jag ska iaf ha den på magdansen! Imorgon blir det skaka rumpa igen!


På torsdag har vi match, helt sjukt att det bara är en träning kvar. Ska bli kul å spela.....om jag nu får spela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0