Delade dusch

Nu är det snart helg. Jag ska iofs jobba i morgon oxå men det blir nog inte hela dagen. Har bara en grej att göra så det går snabbt.

Igår var det match, gick ju inte så bra kan man säga. Vi förlorade med tre bollar. Det känns att man inte tränat så länge. jag kan bara ha koll på en sak i taget, knappt det....haha. Ja ja, skit samma, det är ju bara en sport.

Roligast igår var Stinas freudianska felsägning. Vi gick förbi en söt målare på väg till fikarummet. Jag sa att det var ju en söt målare. Stina svarade att hon delade dusch med dem i morse....hon menade hiss...haha!!

Jag måste ladda hem lite musik inför resan. Någon som har nåt bra tips??

Det är jätteskönt väder ute idag. Önskar jag var ledig så jag kunde ta en promenad. En mysig promenad längs ån vore ju inte fel. Hoppas det håller i sig hela helgen!


Kommentarer
emmlan

ja men va är det med hiss o dusch egentligen ,har oxå sagt fel på det en massa gånger!!...ha ha!

2008-09-19 @ 21:56:44
Ylva

ja du det är inte lätt det där med dusch och hiss....önsketänkande...

2008-09-20 @ 13:09:57
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0