Hem till Värmland idag!

Nu är det verkligen inte långt kvar....har fortfarande inte fattat så jag har ingen resfeber än. Börjar känna mig less på allt här så jag börjar känna att jag bara vill komma iväg nån gång. Har fortfarande lite kvar att fixa men det är mest småsaker.
Ikväll åker jag hem till Värmland. Skönt att komma hem en sväng! På onsdag åker vi tillbaks hit för våran sista måltid....haha! Ska ut och käka med vännerna på kvällen hade vi tänkt.
Var och fikade med Mari och Karin igår. Det är inte varje dag man träffar Mari......tråkigt att hon har flyttat ifrån Uppsala. Måste nog hälsa på henne i Borlänge när jag kommit hem.

Ska städa lite nu och försöka hinna med en sväng på stan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0