Kommer bli mera skak framöver!!!

Magdansen i måndags var jätterolig. Men det var svårt. Okej när man står still och gör det sakta, då går det någorlunda. Men sen när man dessutom ska röra axlarna, armarna och röra sig framåt ja då går det inte så bra. Så nu är varje måndagseftermiddag bokad till magdans! Det var dessutom mycket jobbigare än vad jag trodde och jag har haft träningsvärk i höfterna!

Hade tänkt träna idag också men jag orkade inte så det får bli på fredag istället. Missar handbollsträningen imorn. Ska på jubileumsfest, sjukhuset fyller 300 år. Det blir säkert trevligt, men är sugen på handboll också. Nästa vecka kommer den nya tränare. Blir nog intressant!

I helgen vet jag inte rikttgt vad som händer. Umgås med Karin på fredag tror jag. Hade planerat flurran på lördag men Malin kunde inte. Men det gör inget, då kan jag fixa med lite annat! Sen är det nog fest nästa helg, och helgen efter det, och helgen efter det....så det skadar inte att ta dte lugnt!

Nu ska jag se på SATC på tvn innan jag somnar!

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0