Matchdags snart!

Ja man kanske ska blogga lite då... I morgon är det dags för match, min första och enda den här säsongen. Ska bli riktigt kul, men det känns att jag inte tränat så mycket handboll på ett tag. Man har liksom inte riktigt koll på allt. Våran nya tränare är iaf jättebra! Mycket mera fart på träningarna. Tycker om att han tänker så taktiskt och smart. Som sagt så känns det ju lite trist att åka iväg nu.

Med reseplanerna går det framåt. Sarah och jag har fixat en resedagbok nu....ska bara lägga till lite folk i maillistan. Var på banken idag och fixade in pengarna på rätt konto. Nu är det bara lite småsaker kvar att fixa. Skulle vilja ha allt klart den här veckan så jag bara kan ta det lugnt sen. Min semester/komp/tjänstledighet är godkänd och klar nu. Känns skönt, visste ju att det skulle godkännas men det var bara så skönt att se det på datorn. Jag är alltså ledig från 26/9-28/12, hur skönt är inte det?

Annars är det lugnt, lite tjafs på jobbet. Inget som jag är inblandad i men får ont i örat av å lyssna på allt. Längtar till helgen, vet inte riktgt vad som händer. Kanske fest, kanske enköping, kanske kompisarna? En sak vet jag - jobb på lördag...

Undrar om den svenska kändisen som är anhållen för misshandel är skyldig? Läste fruns blogg, hon säger ju att han är oskyldig men jag vet inte. Vilket som så tycker jag dte är lite för stor ålderskillad mellan dem för min smak, vad var det, 22 år?

Då var det dags för sängen!

Natti!


Kommentarer
Angela

Lägg till mig.. Jag vill läsa.. =)



A

2008-09-18 @ 16:43:35
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Ylva

Sådär Angela, nu har jag lagt till dej! Roligt att du vill läsa!!!

2008-09-18 @ 18:09:01
URL: http://ylvisplace.blogg.se/
Heléne

Hoho! jag vill med läsa :)

2008-09-18 @ 19:05:53
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Ylva

Ja hoho på dej med! du är oxå med i maillistan!!

2008-09-18 @ 22:31:37
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0