Resfeber?

Nu börjar resfebern komma lite smått. Kanske inte så mycket över själva resan utan jag är mest orolig för att jag ska ha glömt nåt. Eller att jag inte hinner göra allt innan jag åker. Känns som att det är så mycket som ska fixas och dte är ju inte speciellt mycket tid kvar nu.
Är i Forshaga nu där det ösregnar. Har i stort sett bara fikat idag. Blev firad idag....är ju borta på min födelsedag. Fick pengar till resan och en himla massa bakelser. Var hos Emmeli en sväng och åt glass....bra uppladdning inför bikinisäsongen....

I morgon åker vi till Uppsala igen. Känns ju alltid sorgligt att lämna Värmland, men jag är snart tillbaks! Har en del saker som ska fixas i Uppsala, och så blir det ut och käka på kvällen!

Har lagt över en massa musik och böcker nu. Tror jag har musik för alla humör!!

Innan jag lägger mig ska jag tömma minneskortena!!!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0